Skoler og daginstitutioner

Mange skoler og daginstitutioner har ikke tradition for at modtage supervision. Dette på trods af, at man mange steder står med store udfordringer med at skulle rumme børn og unge med særlige behov inden for normalområdet.

Lærer og pædagoger har en vigtig og meningsfyldt funktion i form af at være med til at forebygge, at børn og unge kommer i vanskeligheder, dropper ud af skolen og lign.

Supervision er en metode til at skabe forståelse for kompleksiteten i arbejdet med børn og unge, der kræver noget særligt.

Supervision kan være med til at give overblik og retning i arbejdet med inklusion i skoler og daginstitutioner.

Jeg kommer gerne ud på skoler og daginstitutioner og fortæller om mit tilbud, ligesom jeg gerne er med til at lave en prøveperiode, hvor I får mulighed for at stifte bekendtskab med supervision som faglig metode og finde ud af, om det er noget for jer.

Privatliv

Nødvendige cookies

Tredjeparts-cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.